zondag 12 september 2010

London - Harwich

Vanmorgen heel vroeg opgestaan en om 06,30uur op de fiets gestapt, GPS aan en begonnen met trappen. Op straat kwam ik behoorlijk wat volk tegen die nog de vrijdagavond aan het vieren waren op traditionele Engelse wijze.
Na 1,5 uur bereikte ik de buiten kant van Londen. Hoezo een grote stad?

Het GPSje deed het prima en ik kon het zogenaamde kruimelspoor goed volgen.
Om half tien een tentje in North Weald opgezocht voor een kop koffie en en sandwich.

Vervolgens weer op de fiets richting Harwich.
Onderweg was genoeg te zien.



Secret bunker..??

Via Colchester en drie stukjes verkeerd rijden, uiteindelijk om 14.30 uur in Harwich aangekomen. Totaal 130km, 570 meters hoogte verschil.



Na een ticket te hebben geboekt voor de nachtboot naar Hoek van Holland, nog naar even Harwich verkend.
Immers toch een fiets bij me ;-)



Piertje, fortje en een klein reddingsboot museum



Omstreeks 20.30uur ingescheept en op weg naar Nederland.
Heerlijk gedouched en geslapen ( gek he? )

Zondagochtend zette ik om 07.45uur weer voet aan wal in Hoek van Holland.

2 opmerkingen:

  1. Hey Tommy i didnt realise you were coming over for the bike!!, could of caught a train to Edinburgh and stopped over!, ...whats a crumb trail? -:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You use the Google translater to read my blog!! ha ha
    I use my old garmin GPS to find my way.
    A crumb trail ( kruimelspoor ) is another name of the use of waypoints.

    Like the bicycle??

    BeantwoordenVerwijderen