donderdag 9 september 2010

Catwick-Londen

Vanmorgen was het vroeg opstaan want ik ging mijn nieuwe aanwinst ophalen.
In verschillende etappe's naar Catwick gereist. Toen ik de aankomsthal binnen liep stond daar een meneer ( Mark ) met een bloedmooien 29er in racing green.
De fiets zag er nog beter uit dan op de foto's.
Binnen 15 minuten was de fiets voorzien van mijn SPD pedalen, GPS, verlichting en tassen.
Op Google Earth had ik even gekeken hoe ik het best van het vliegveld kon komen zonder direct op de snelweg te belanden. Verder wees mijn GPS de weg naar londen. Vlak voor ik Londen zelf binnen reed, gepauzeerd in een open terrein wat een voormalig vliegveld uit de WW2 bleek te zijn geweest. Nu werd er gevlogen met modelvliegtuigjes.

Hierna me gestort in het Londense verkeer. Wat een chaos. Het was nog zeker 18km door het drukke verkeer heen werken om in de City te komen. Maar aankomen op de Tower Bridge blijft dan ook wel ontzettend leuk.

Morgen staat de verkenning van Londen op de fiets op het programma.

Tommy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten